« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
ŠPUD - TERMINI ODRŽAVANJA INFORMATIVNIH RAZGOVORA ZA RODITELJE
šk.god. 2022.-2023. - NOVOSTI - od 25.01.2023.
Napomena: Molimo roditelje da razrednicima najave svoj dolazak na predmetne informacije najkasnije dan ranije kako bismo mogli svima posvetiti dovoljno vremena, ali i kako bi se spriječio nekontrolirani ulazak u prostorije Škole s obzirom da pandemija koronavirusa još uvijek nije završila. Zahvaljujemo na razumijevanju!
PRIJEVOZ SAMOBORČEK
OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE OŽUJAK/TRAVANJ 2023.
POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL spudzgreferada@gmail.com
OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU!
ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 20.04.2023.
NAKON NAVEDENOG ROKA NIJE MOGUĆE PREDAVATI OBRASCE ZA POVRAT SREDSTAVA OSIM U SLUČAJU DUGOTRAJNOG OPRAVDANOG IZOSTANKA IZ ŠKOLE.
PRIJEVOZ SAMOBORČEK
OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE SIJEČANJ/VELJAČA 2023.
POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL spudzgreferada@gmail.com
OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU!
ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 21.02.2023.
NAKON NAVEDENOG ROKA NIJE MOGUĆE PREDAVATI OBRASCE ZA POVRAT SREDSTAVA OSIM U SLUČAJU DUGOTRAJNOG OPRAVDANOG IZOSTANKA IZ ŠKOLE.
PRIJEVOZ SAMOBORČEK
OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE STUDENI/PROSINAC 2022.
POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL spudzgreferada@gmail.com
OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU!
ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 08.12.2022.
NAKON NAVEDENOG ROKA NIJE MOGUĆE PREDAVATI OBRASCE ZA POVRAT SREDSTAVA OSIM U SLUČAJU DUGOTRAJNOG OPRAVDANOG IZOSTANKA IZ ŠKOLE.
PRIJEVOZ SAMOBORČEK
OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE RUJAN/LISTOPAD 2022.
POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL spudzgreferada@gmail.com
OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU!
ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 14.10.2022.
NAKON NAVEDENOG ROKA NIJE MOGUĆE PREDAVATI OBRASCE ZA POVRAT SREDSTAVA OSIM U SLUČAJU DUGOTRAJNOG OPRAVDANOG IZOSTANKA IZ ŠKOLE.
POTVRDE O REDOVITOM STATUSU UČENIKA MOŽETE DOBITI I DIGITALNIM PUTEM
PREKO POVEZNICE https://potvrde.
Klikom na poveznicu učenici se mogu prijaviti svojim AAI identitetom (podaci kojima se prijavljuju u e-Dnevnik) ili roditelji svojim pristupnim podacima u sustavu e-Građani (minimalno razina sigurnosti 3) i ispisati digitalnu potvrdu o školovanju.
U padajućem izborniku bira se svrha potvrde.
Potvrde izdane putem ovog portala zamjenjuju u potpunosti potvrde iz škole u svim pravnim poslovima (Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 910/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 23. srpnja 2014. o elektroničkoj identifikaciji i uslugama povjerenja za elektroničke transakcije na unutarnjem tržištu i stavljanju izvan snage Direktive 1999/93/EZ; NN 62/17).
Sustav za izdavanje potvrda podatke o učenicima preuzima iz baze podataka e-Matica.
AKO POTVRDE O REDOVITOM STATUSU UČENIKA NE MOŽETE SAMI ISHODITI, UPIT ZA POTVRDOM O REDOVITOM ŠKOLOVANJU možete slati na e-mail adresu: spudzgreferada@gmail.
Prilikom upita za potvrdom obavezno navesti u koju svrhu se potvrda traži npr. dječji doplatak, smještaj u učenički dom, učlanjenje u učenički servis i sl.
Od sada potvrdu o statusu učenika možete preuzeti iz aplikacije e-Dnevnik
Ovom je e-uslugom omogućeno izdavanje potvrda o trenutnom statusu školovanja za učenike osnovnih i srednjih škola.
Potvrda o statusu učenika dostupna je u e-Dnevniku - gov.hr
PRIJEVOZ SAMOBORČEK
OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE RUJAN/LISTOPAD 2021.
POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL spudzgreferada@gmail.com
OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU!
ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 12.10.2021.
NAKON NAVEDENOG ROKA NIJE MOGUĆE PREDAVATI OBRASCE ZA POVRAT SREDSTAVA OSIM U SLUČAJU DUGOTRAJNOG OPRAVDANOG IZOSTANKA IZ ŠKOLE.
PRIJEVOZ SAMOBORČEK
OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA ĆE RAZREDNICI NA E-MAIL ADRESE POSLATI OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE OŽUJAK 2020.
POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM VRATITE NA E-MAIL ŠKOLE I RAZREDNIKA. OBAVEZNO POPUNITE SVE PODATKE U OBRASCU.
NOVOST U OBRASCU JE DA NAVEDETE I CIJENU POJEDINAČNE RELACIJSKE KARTE.
ROK DOSTAVE DOKUMENTACIJE JE 15.04.2020.
VAŽNE OBAVIJESTI!
RAVNATELJ, TAJNIK, RAČUNOVODSTVO I UČENIČKA REFERADA: RADE SVAKI DAN, ALI NE PRIMAJU STRANKE-molimo da sve upite šaljete na e-mail: spudzg@gmail.com
ISPITNI KOORDINATOR/ADMINISTRATOR IMENIKA (izdavanje-AAI identiteta)-Vladimir Tatomir:
- za učenike umjetničkog likovnog programa email: spudzgmatura@gmail.com;
- za učenike umjetničkog glazbenog i plesnog programa za izdavanje (AAI identiteta) nadležne su isključivo matične škole
Molimo sve UČENIKE da pažljivo prate upute RAZREDNIKA i predmetnih profesora!
VAŽNI LINKOVI:
https://koronavirus.hr/ - službena stranica Vlade RH
https://mzo.gov.hr/ - službena stranica Ministarstva znanosti i obrazovanja
https://hrti.hrt.hr/
Poštovani učenici, roditelji i zaposlenici ŠPUDa,
zbog oglašene opasnosti od širenja korona virusa, u Školi primijenjene umjetnosti i dizajna vodimo računa da su svi naši sanitarni čvorovi adekvatno i prema naputcima opremljeni sapunom i papirnatim ručnicima. Molim vas da vodite računa o posebnim higijenskim mjerama u ovom razdoblju vodeći se Preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Ukoliko ste putovali u neko od kriznih žarišta ili je netko od vaših bližnjih putovao te postoji sumnja na infekciju, molim vas da prema naputcima provedete samoizolaciju te da nas o tome informirate.
Filip Pintarić, ravnatelj ŠPUD
Škola primijenjene umjetnosti i dizajna
Zagreb, 17. prosinca 2019.
OBAVIJEST učenicama i učenicima
o odradi dana provedenih u štrajku
Dragi učenici i učenice,
evo nekoliko važnih informacija o početku nastave u drugom obrazovnom razdoblju.
Pred nama je zimski odmor učenika koji počinje 23. prosinca 2019. godine i trajat će do ponedjeljka, 6. siječnja 2020. godine.
Dakle, nastava počinje u utorak, 7. siječnja 2020. godine prema izmijenjenom rasporedu.
Subota, 11. siječnja 2020. godine također je nastavni dan.
Raspored za taj tjedan (7.-11.1.2020.godine) učenicima će podijeliti razrednici do kraja ovog tjedna. Ukoliko raspored do tada ne bude gotov, razrednici će preko zimskog odmora kontaktirati učenike i roditelje te putem maila poslati raspored.
Želim vam sretne i ugodne blagdane,
RAVNATELJ
Filip Pintarić
PRIJEVOZ SAMOBORČEK
OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA KOD SVOJIH RAZREDNIKA PREUZMU OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE STUDENI-PROSINAC 2019.
POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM
OBAVEZNO DOSTAVITI U REFERADU DO 10.12.2019.
NAKON NAVEDENOG DATUMA
OBRAZAC SE NEĆE ZAPRIMATI
OSIM IZNIMNO U SLAČAJU OPRAVDANOG DUGOTRAJNOG IZOSTANKA
UČENIKA ZBOG BOLESTI.
PRIJEVOZ SAMOBORČEK
OBAVJEŠTAVAMO UČENIKE ŠKOLE KOJI KORISTE PRIJEVOZ SAMOBORČEK DA KOD SVOJIH RAZREDNIKA PREUZMU OBRAZAC ZA POVRAT SREDSTAVA ZA PRIJEVOZ SAMOBORČEKOM ZA RAZDOBLJE RUJAN-LISTOPAD 2019.
POPUNJENI OBRAZAC SA POPRATNOM DOKUMENTACIJOM
OBAVEZNO DOSTAVITI U REFERADU DO 10.10. 2019.
NAKON NAVEDENOG DATUMA
OBRAZAC SE NEĆE ZAPRIMATI
OSIM IZNIMNO U SLUČAJU OPRAVDANOG
DUGOTRAJNOG IZOSTANKA
UČENIKA ZBOG BOLESTI.
TERMINI ODRŽAVANJA INFORMATIVNIH RAZGOVORA ZA RODITELJE
šk.god. 2018.-2019...ŠPUD
PROMJENA
Informacije za 3.A razred su srijedom u 12.30. sati
i prvi ponedjeljak u mjesecu u 16.35 sati.
OTVORENI DAN za učenike 1.razreda ŠPUD
Obavijest roditeljima i učenicima 1.razreda da će
6.svibnja (subota) od 9h biti Otvoreni dan ŠPUD
Sukladno preporuci Ministarstva znanosti i obrazovanja i sukladno uputi Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport Školski odbor Škole primijenjene umjetnosti i dizajna donio je Odluku da početak II. polugodišta u školskoj godini 2016./2017. započinje u ponedjeljak 16. siječnja 2017. godine.
Poštovani,
obavještavamo Vas da je danas, 27. rujna 2016., na web stranici Grada Zagreba
www.zagreb.hr → Odgoj, obrazovanje i sport → Stipendije Grada Zagreba,
objavljen Natječaj za dodjelu Stipendije Grada Zagreba učenicima za školsku godinu 2016./2017.
Učenici koji ispunjavaju uvjete, mogu sudjelovati na Natječaju.
Rok za dostavu molbi je srijeda, 12. listopada 2016. godine.
S poštovanjem,
Gradski ured za obrazovanje kulturu i sport
PROVJERA SPOSOBNOSTI LIKOVNOG IZRAŽAVANJA
I LIKOVNOG SENZIBILITETA 30.6. 2016.
Svoje moguće prigovore na broj bodova pri PROVJERi SPOSOBNOSTI LIKOVNOG IZRAŽAVANJA I LIKOVNOG SENZIBILITETA od 30.6. 2016 možete pismeno predati do ponoći 05.07.2016. i na službeni školski mail - spudzg@gmail.com
VAŽNO!!!
Poštovani,
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta od školske godine 2016./2017. pristupit će novome modelu sufinanciranja i financiranja prijevoza učenika srednjih škola, odnosno uvođenju dohodovnoga cenzusa koji bi sustav ostvarivanja prava učinio pravednijim. U svrhu izrade novoga modela sufinanciranja i financiranja prijevoza učenika srednjih škola, preko službene aplikacije, a na temelju Zaključka Vlade, usvojenom na sjednici 25. svibnja 2016. godine, prikupljat će se osobni identifikacijski brojevi (OIB) članova kućanstva redovitih učenika srednjih škola koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na prijevoz.
Prikupljeni podaci obrađivat će se samo za navedenu svrhu, a sukladno članku 6. stavak 2. i 3. Zakona o zaštiti osobnih podataka (Narodne novine, broj 106/12).
Pozivamo učenike koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz da do 10. lipnja 2016. godine dostave tražene podatke prijavom uz pomoć AAI korisničkoga računa na adresi https://app.mzos.hr/sufinanciranjePrijevoza/.
U Sustav prijevoz učenika dopuštena je prijava onim korisnicima (učenicima) koji u AAI sustavu imaju pod atributom „Temeljna povezanost s ustanovom“ dodijeljenu vrijednost „UČENIK“. Upute za pristup aplikaciji nalaze se u samome Sustavu i na adresi https://app.mzos.hr/sufinanciranjePrijevoza/Content/upute/Upute_prijevoz.pdf .
Molimo ravnatelje škola da pravodobno obavijeste roditelje/skrbnike učenika o ovim uputama kako bi učenici mogli u navedenome roku unijeti podatke u aplikaciju.
S poštovanjem,
MINISTARSVO ZNANOSTI, OBRAZOVANJA I SPORTA"
Službenik za informiranje
Imenuje se Tomislav Mihalj, dipl.iur.,
kao osoba za rješavanje prava na pristup informacijama.